Söndag

Hej,

Idag har jag överträffat mej själv ordentigt och varit på spinning, lär ju inte kunna gå imorrn men men. Nånstans måste man ju börja haha.. Igår kväll var jag och myste hos Sara med lill Tindra och Linda, såg en svammlig film som vanligt och tog det bara lugnt! 

Imorn ska jag nog ta tag i endel saker, söka något jobb och så tror jag. Nu när jag inte ska börja skolan så måste jag ju hitta nåt nytt! Får se vad det blir, är ganska less på att jobba som personlig assistent men det är ganska lätt att få så tills vidare kanske man får nöja sej. Om det nu finns ens något sånt jobb,  men m e n, får se hur det blir!

Nej nu ska jag inte skriva nåt mer, ha det så bra


Ylvis ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

ylvaa varför uppdaterar du aldrig?;)

2007-12-14 @ 12:35:24
URL: http://johannae.blogg.se
Postat av: saraaa

asså ylva de är dags nu!!!

2007-12-23 @ 01:58:47
URL: http://saraaaan.blogg.se
Postat av: S

ASSÅ JAG ÄR OTROLIGT BESVIKEN PÅ DITT BLOGGANDE!!!!

2008-01-02 @ 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0