Torsdag

Hej!♥

Ska bara skriva snabbt, håller på att kolla på basket med papi, Euroleauge! Idag har jag träffat Sara på stan, köpt julklapp till lillasyster Johanna så det var ju bra.. Hittade en superfin klocka också. Synd att den var rätt dyr, för den var verkligen perfekt! Rosa och glittrig, precis som det mesta jag gillar är haha. Annars har jag bara varit hemma, mina dagar är inte så spännande nu men jag kämpar mest för att orka hela tiden.. Nej men nu ska jag se klart matchen, får se om jag uppdaterar sen.

Take Care/Ylvis


Kommentarer
Postat av: johanna

wie!! och inte har du sagt att du köpt! haha.. och nu får du fanimej komma med ett svar på vad du önskar dig!

2007-12-06 @ 21:01:52
URL: http://johannae.blogg.se
Postat av: Taga<3Uff

Saknar dig också älskade Ulf! :) Men d tar sig, syns på plannja imorn :) Pusspuss från Sagis

2007-12-07 @ 00:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0