Vinter..

Hej ♥

Kom precis hem, promenerade hem från Gabbi och de va skööönt! Men kallt. Igår tog vi de bara lugnt, skulle ha serverat på Julgalan men kände att det inte rikigt var läge för det. Gabbi är ju för en gångs skull hemma och sen så är det annat som inte rikigt stämmer nu. Så vi såg film och myste hela kvällen istället. Så himla skönt att ha henne hemma, även fast det bara är för en helg.


 Gabbi

Nu ska jag ta mej i dushen och sen iväg till stan, ska gå med mami och försöka hitta lite klappar! Sen har jag ju inte sett mina busfrön på ett tag nu, så kanske det blir en fika med lill olle och saga?

Ha en bra dag ♥





Uppdatering

Hej!!

Blev inte så mycket klappar på stan, men spanade in några i alla fall så ska in imorgon med. Var sån hets idag, skyltsöndag och allt.. Men köpte väskan jag har kollat in ett tag, känns bra :D Jättefin är den! En vit stor väska från Friis och company! Såg ett par fina skor också, men det är ett stort NEJ för tillfället, har redan köpt alldelens för många på sista tiden. Jag brukar vara bra på att intala mig själv att jag veeerkligen behöver just dom men idag var Uffe rikigt duktig och stod emot.

Har suttit och klurat på hur man kan göra sin blogg fin nu ett tag och det går sakta men säkert framåt och jag är på g med en fin header, OM jag lyckas vill säga.

Skriver sen,

XOXO/Ylfie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0