Jag är..

Trött!


Har under (nästan) hela kvällen hjälpt min underbara familj med att bära upp ALLT vi har i källaren, och tro mig det är inte lite som har samlats där under året. Och varför vi ängnar kvällen åt det är för att när mina föräldrar äntligen besämde sig för att renovera i dushen och bastun där nere och göra lite fint så upptäckte dem som sköter de där att vi hade fuktskador i hela källaren. Fest på hög nivå altså. Så nu måste vi riva upp hela govlet där nere..
Vilket innebär en hel del jobb.

Men men, allt har sin tid och nu är det definitivt dags för mig att hoppa i säng.

God natt!!♥

Kommentarer
Postat av: emma

wehii har du en bloggis du också?? kul!

2007-11-23 @ 15:06:51
URL: http://emmaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0