Torsdag

Gooood morning!

Sov läänge och är nu påväg in till stan snart, lunch med sara och linda klockan två. Och sen försöka hitta nåt fint tills i helgen.. Får se vad jag kommer hem med, nåt brukar man ju alltid hitta även i denna lilla stad! Men nu måste jag sätta fart och göra mig iordning, skriver sen!!

Ha en bra dag :D Kraaaam ♥

Glömde skriva att vi såg se upp för dårarna igår, en myspys film, man blir så glad! Se den :D







Uppdatering


HIttade inte så mycket på stan, men en söt  klänning/tunika från HM ska jag köpa imorgon! Var lite osäker så väntade men den var billig så tänker att det är lika bra! Med mina nya örhängen till blir det säkert fint :D
Men imorn så blir det stan igen, måste ju köpa klänningen + strumbyxor och lite annat nödvändigt..

Hörs mina vänner,

Ylfie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0