fff

Beskriv dig själv:
Kärlekslivet: Nej
Klädstil: Ganska normal antar jag, gillar små klänningar och höga skor :)
Komplex: Hm, ja det har jag väl. Fast är mest nöjd!
Vad finns i fickorna: Mobil, läppbalsam, säkert nå hårklämmor lr nåt
Jacka: Bruna skinnjackan, grå/svarta Filippa K eller en sån där svart lite längre med stor krage :)
Bästa personen du vet: Finns fler än en.
Sämsta personen du vet: Ojj jag vet inte.
Drömyrke: Nåt som gör mig glad. Just nu lutar det åt typ stylist/make up artist, men barnmorska lockar också.
Det första du tittar på hos tjejer/killar: Utstrålning, om han ser snäll ut, och hur han verkar ta hand om sig själv :)
Det roligaste du gjort: Ojj svårt
Tatuering: Jo
Samlar på: Inget vad jag vet.
Intressen:
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Oväntat pigg efter en ganska vaken natt..
Favoritgodis: Brio frukt
Är det nåt du absolut inte äter: Jo det finns endel
Kläder just nu: Jeans och vitt linne
Musik just nu: Jordin och Chris B.
Vad sa du senast: 
Sommarplaner: Jobb sen börjar skolan i Aug. Nån resa kanske?
Är du bra på matte: Nej tyvärr.
Fisk eller badkruka: Fisk
Längd/vikt: 172 / 55
Hur många kuddar sover du med: 3 tror jag.
Favoritväder: 25 grader och sol :)
Spelar du nåt instrument: Haha har en gammal fiol karriär bakom mig. Piano med.
Morgon- eller nattmänniska: Hmm gillar inte tidiga mornar men brukar bli rätt trött på kvällen med ;)
Sparare eller slösare: Slösare, men så länge man kan spara ändå så är det lugnt.
Vem är viktigast för dig: Familj och andra nära. I vissa stunder märker man vilka som finns där.
Bästa film: Vet inte.
Tror på liv på andra planeter: Absolut
Kommer du ihåg din första kärlek: Joo.
Älskar du henne/honom fortfarande:
Har du några homosexuella vänner: Not that i know of
Tror du på mirakel: Ja det måste man
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Möjligt, Ja absolut.
Ser du på kärleken som ett misstag: Vem gör det?
Bio eller promenad: Båda e mys.
Är du kittlig: Oh yes.
Snarkar du: Nej det tror jag inte.
Stjärntecken: Fisk.
Rädd för insekter: MMM!
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svaghet: Vet ej.
Det här är jag bra på:
Bästa bok: Harry P.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja:
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Inget av det helst.
Skriver du dagbok: Bara denna blogg.
Har du nån flickvän/pojkvän: Nej.
Stökigt eller välstädat: Välstädat. Men lättare sagt än gjort :)
Gungar du på stolen: Nope.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Ja det tror jag.
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Hur är din drömtjej/kille: Helt amazing  
Hur många syskon har du: Två systrar
Vad är du mest rädd för: Förlora de man älskar.
Saltar du på maten: Oftast.
Gillar du att sjunga: Ja!!:D Bra shower i sovrummet.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: Idrotts/Sam för att jag tyckte de verkade bäst. Haha sjukt trist svar. 
Anser du att du är stark: Yes indeed.
Brukar du sola: Inte solarium, men så fort solen tittar fram :)
Vad gör du om du får hicka: Håller andan
Röker du: Nej, jag är inte dum.
Snusar du: Nej, jag är inte dum.
Använder du knark: Nej, jag är inte dum.
Kaffe, te eller inget: Inget av det.
Har du en besatthet: Hmm, vem vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0