Vår

Nu var det ett bra tag sen. Igen. På något sätt blir det så att jag inte orkar blogga när det händer mycket. Har hänt endel saker som är privata och även om det inte är många som läser denna blogg så håller jag det hellre för mig själv. Blir bäst på det viset.

Annars då,

- Jobb. Snart kan inte ens tanken på pengar motivera mej. Och jag gillar verkligen pengar. Måste komma igång med lite andra sätt att tjäna pengar, men det är på g :)

- Vår. Tack gode gud. Korta klänningar, fina skor och värme.

- En ny turné. Snart :) Apr 08 ska det talas om.

- Finns vissa tjejer som jag verkligen har försökt förstå mig på, men misslyckats gång på gång. Tackar gud ännu en gång för att jag inte är dom. Ta åt er om ni läser det här.

- Vänner. Har sån himla tur. Det räcker inte. Har sån sjuk jävla tur. Älskar er :) Allihopa.

- Sist och viktigast av allt. Allt kommer ordna sig tillslut.

//Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0