Allt eller inget

Hej ♥

Det är ganska bra gjort av mig att skriva nu efter någon veckas uppehåll, och nu kommer väl jag blogga en hel del till jag lessnar och lägger ner helt. På nått sätt kan jag aldrig hitta en lagom nivå och nöja mej med det, utan det är alltid antingen eller som. T.ex. skolan. Känns som att det inte är ett alternativ att lämna in ett arbete om det inte är ungefär mvg och jag har alltid väldigt höga ambitioner. Kan nästan inte skriva för jag vill att det ska vara perfekt, och eftersom jag varken orkar samla kraft till att börja, eller ännu mer sällan avsluta ett perfekt arbete, så resulterar det nästan alltid i att det inte blir något alls gjort och nu står jag här utan slutbetyg. Och bloggandet då.. Först och främst är det väldigt olikt mig att ens ha en blogg, för det blir som lätt bara en jobbig grej. Allt eller inget. Missar jag att skriva en dag eller två då är det lika att ta bort den. Så funkar det med det mesta i mitt liv, fråga mig inte varför men jag tror att det mesta beror på att jag vill inte vara dålig. Nu menar jag inte att allt jag gör är bra, långt ifrån, men helst av allt vill jag nog bara vara bra på nästan allt, jättesmart och bara så himla vacker. Men vem vill inte det?

Annars då. Ledig idag och har tränat för första gången på mitt nya Helex kort och med mina nya fina träningsskor. Fick sällskap av sötnosarna Sara och Tindra och vi snubblade omkring tillsammans på aerobicen, sen gymmade jag lite och en prommis hem. Känns bra. Sen har jag bara tagit det lugnt, myst med Sara ett tag och lyssnat på musik och kollat på bilder. Tycker om det. Imorn är jag ledig för att en viss ängel tog mitt kvällspass och en helt ledig dag känns inte fel. Plannja på kvällen, har inte sett så många matcher så det blir kul! Ska hinna med att träna på förmiddagen också, inget pass tror jag men springa lite och gymma och så.

Nu är jag trött och ska sova snart, ledsen för ett ganska skumt inlägg!! Ska lägga in två bilder, en på mig själv som jag själv tycker är fin och en på min bästa Sara som hade en önskan om att få vara med på bild.

Puss&hej/Ylvis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0