Fredag

Hej ♥

Har varit en lugn dag idag. Vaknade vid 10 ellet nåt sånt av att de ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba, men orkade verkligen inte. Ska ju jobba hela helgen sen så. Så tog det bara lugnt hemma, och sen hämtade Frida upp mej så åt jag lunch med henne och en till Frida, var rätt längesen så det var mys. Sen gick jag på stan en sväng, köpte endel småsaker, smink och sånt. Fick skumma sms av min psykologi lärare i trean på gym. vet inte rikigt vad han ville med det. Men men. Nu ikväll vet jag inte vad som händer, är just nu ganska tveksam om det blir nåt alls men får se. Ska ju upp tidigt också! Åker in till stan på ett iallafall så får vi se :) Sara slutar nio så möter henne då!

Annars då. Har hittat mina superfina skor som varit borta länge, älskade dom verkligen så är nöjd. De enda skor jag har ägt som är sköna fast dom har typ 9 cm klack. Ylva glad. Börjar bli rikigt sugen på att ta sej iväg till USA en sväng i sommar, vet inte rikigt hur resan skulle bli än, finns några olika alternativ. Men det tål verkligen att tänkas på!! Känns så himla länge sen jag bodde där nu, skulle vara kul att träffa alla igen! Nästan alla iaf..

Nej nu ska jag gå, så jag inte missar Sara. Ha en bra kväll..

Puss/Ylvis ♥

Ps. Det kommer bli bra, tro mej.



Uppdatering

Stannade hemma, blev super trött och mamma kom hem med Rocky Road glass och en moster jag inte sett på länge :) Bara så ni vet.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0