Hemmakväll.

Hi yall.

Nåt måste ju följa med från TX. Är hemma nu, sitter och pratar mer Sara som är på jobbet. Ska dit om några timmar och avlösa henne. Då har hon kämpat på bra i sjutton långa timmar och det är min tur att vara där och hjälpa till, jobbar hela dagen, 8-21, men det känns ändå okej! Ikväll har jag inte gjort mycket, åt middag med pappa, resten av familjen är ute på olika håll men det var gott och trevligt! Sen har jag sett lite film och så. Ätit glass också. Igen. Men jag ska inte gnälla :) Har lyssnat på massa underbar musik under kvällen och jag slutar aldrig förundras över hur stor roll musik spelar i ens liv och vad det kan få en att känna. Helt sjukt ju. Finns så mycket fint och det är så likt mej att tycka att nästan alla låtar jag hör är den absolut bästa i hela världen. Precis som att ungefär varann sak jag äter är det godaste jag nånsin ätit. Men antar att det är bättre än tvärtom. Jätteofta om jag skriver nåt också, tex här i bloggen eller så så kanske man lyssnar på en låt som får en att känna på ett visst sätt och då blir det ju som att man skriver lite så och då hade man egentligen velat att alla lyssnar på den låten när som läser det för att det ska stämma. Men men. Just nu vill jag mest ut på krogen och dansa typ :)

Ska fika nu. Lär väl skriva mer sen om jag inte somnar eller så.

Bye!!!♥

Kommentarer
Postat av: Linday

Men jag har typ inga bilder på dig sötnos, du måste skicka till mig så ska du få vaja med i varje inlägg ;) Ulf är ju sagas!:D ;)

2008-02-19 @ 18:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0