Lördag

Ciao!

Är på jobbet, men sitter och planerar inför sommaren.. Pratade med Lexy nyss och att åka till  den stan, med  den tjejen kan inte bli annat än en hit ;) Men får se!! Hade varit kul att ha nåt ressällskap också :)


Pratade precis med Jesper, han lyckades få med sig hemmanyckeln till sin bortamatch så nu är jag utelåst hela helgen. Haha får tajma någon annan som ska in. Tur att jag har två hem! Minst. Nääe nu är jag så hungrig, ska gå och göra mej nån mat. Skattade högt imorse när jag läste om hur det gick för Sara när hon skulle äta igår :D "Ska du äta min mat??!", "Heeeeerrre guuud, assistenterna äter före!!!" Ibland tycker jag om honom en himla massa :)

Skriver sen/Ylvis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0