Nöjd tjej.

♥ Hej och happy valentine ♥

Kom hem för ett litet tag sen, är h e l t slut, har varit och gymmat. Jag och mami kämpade på bra och jag gissar att jag inte kommer kunna gå imorn. Men målet är att ta mej iväg på bodypump imorn kl fem så ska göra mitt bästa :) Är ledig hela dagen imorn, eller ska på ett möte på skolan kl 1 men utöver det har jag ingenting. Thank god eftersom en viss special someone fyller år på söndag och kanske förväntar sej nåt från sin flickvän :) På tal om födelsedagar så fyller jag år om precis en månad idag! Brukar inte vara så mycket för att önska mej saker, men måste säga att det finns saker som jag tittat lite extra på haha.



Bra tips ;)

I övrigt så vill jag bara säga att jag är glad endel saker börjar reda ut sej. Tycker inte om när det är jobbigt mellan människor man bryr sej om. Men som sagt så börjar det lösa sej och det känner så himla skönt :) Och bara för att det är alla ♥-ans dag och allt vill jag säga till alla mina nära och kära (ni vet vilka ni är) att ni är det bästa som finns. Ta åt er nu. Med det sagt så ska jag bara lägga mej i soffan och ta det lugnt. Blir en myskväll ikväll. Hönt.  

Take care/Ylvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0