peace of mind

Ciao ♥

Så mycket som är just nu så jag är helt matt fast jag inte har gjort nästan nåt idag. Men men, ibland är det ju så också. Men snart vill man som bara säga no more drama. Plannja vann iaf, kul match var det, ganska spännande och jag satt med mami och papi som nästan hamnade i bråk med en dam som verkligen sökte en konflikt. Man undrar ju hur det står till med vissa vuxna människor? Haha men en bra match i alla fall! Efter plannja så åkte jag hem till huset och har ätit nyponsoppa och sett lite armageddon. Skönt. Ska nog isäng snart, börjar åtta imorn.  

Annars då, finns mycket i huvet just nu.. Fortfarande beslutsångest ang. skola till hösten. MakeUpInstitute eller Sara Flygare, kan ingen hjälpa mig? Måste boka resa så jag kan träffa Sara som är rekor på hennes skola. Då blir det nog lite lättare att avgöra. Har möte med syon på gymnasieskolan på torsdag, kanske jag ska försöka få klart det där nu. 50 poäng kvar, hur svårt kan det vara som. Även fast jag inte behöver matte B för att utbilda mej eller jobba med det som känns rätt för mej just nu så är det nog så att det är bra att ha. Oj vad jag svammlar känner jag, börjar känna mej lite smösömning. I need my beautysleep. Skriver mer imorgon, kanske får in lite mer bilder också. Hade velat ha en bild på när jag hade min nya fina kjol. Ser nästan ut som mimmi piggi den och det är ju inte helt fel.

Men sov nu gott den som läser det här och lyssna en gång på dagens finaste låt/Ylva ♥



Kommentarer
Postat av: johanna

jag tycker du ska ta sara flygare:)

2008-02-14 @ 16:09:25
URL: http://johannae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0