Ännu en kväll..

 ♥ För att vi är så fina.

 ♥ För att du är så cool och jag är lycklig. 

♥ För att ni är partyanimals.




Trött..

Blev ännu en kväll här i lägenheten, den är nog inte slut än men de andra åkte ut på lite äventyr och jag och sara sitter kvar och myser, är så himla trött och ska jobba hela dagen imorn. Men anyways så är det jättetrevligt!! Nu altså, inte att jobba imorn. Men seen så är jag ledig och då ska jag ta tag i träning och sånt där man inte riktigt orkar annars. Många mysiga luncher kan jag också tänka mig!:D Men näääe nu ska jag och Sara mysa vidare, och vänta in de andra sötnosarna. Skriver sen eller imorn på jobbet.

Pussis/Ylva♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0