At work.

Hej!

På jobbet, lugnt som vanligt och har precis ätit lunch! Mami och Papi kom förbi med mat, väldigt uppskattat, tack! Vad skulle jag göra utan dem? Nu är jag mätt iaf, hann inte med någon frukost imorse då jag tydligen hade stängt av klockan och sovit till tjugo i åtta (börjar åtta) och fick springa i blötsnö hela vägen. Helt underbart, verkligen. Speciellt efter 4 timmars sömn och några drinkar i kroppen. Men men, hann iaf! Slutar nio ikväll, då ska jag hem och inte göra någonting alls. Se en film på sin höjd.

Åh måste påminna mig själv om att boka tid för att klippa och fixa mitt hår i veckan, har längtat efter det länge. Vet inte rikigt var än bara, måste hitta nån som känns bra!! Annars då.. Ser fram emot nästa helg, är ledig och vi ska fira Sara på fredag, hon fyllde 20 för två veckor sen eller något sånt men vi har inte hunnit med att ha en kväll för henne än så det är på tiden! Sen på söndag ska jag och Jesper nog försöka åka iväg över en natt eller så, vi har ju också något att fira, mycket mysigt ♥ Några tankar till Johan också, rycker in imorn stackarn. Men jag röstar på att du skippar det militära livet och stannar här i stan ett tag ändå :) 

Bra att jag kom på! Om någon är intresserad av att köpa Aloe Vera produkter så säljer jag. Smink, hudvårdsprodukter, Aloe drycker mm. Helt underbara produkter! Kontakta mej för mer info!

Inget mer att skriva nu, återkommer senare!

XXXOO/Ylfie ♥


Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Välkommen till en ny tävling om ett smycke från KYSS JOHANNA. Vinnaren får själv önska smycke ur Kyss Johanna kollektionen, till ett maxvärde av 500:-

2008-01-20 @ 14:13:58
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0