Disturbia

image46

Såg den igår kväll, var väldigt skeptisk innan trodde den skulle vara alldelens för seriös och få mej att drömma hemska drömmar men den var faktiskt jättebra och alldelens lagom läskig!! Till och med lilla Olle vågade ju titta.
Nu sitter jag sängen med datan i knät, har precis ätit frukost och lyckade sätta igång brandlarmet 3 gånger under 15 min ungefär ;) Farlig med brödrosten.. Idag blir det en lugn ledig dag, snöstorm ute så är inte så pepp på att ta mig ut.. Men det kan vara mys att vara inne :) Imorn blir det ju fullt upp så får passa på att vila idag. Ska bli jättekul imorn faktiskt!! Ska fira min finaste Sara som både har klarat av att ta körkort och att fylla 20 (vilket är supersvårt har jag hört:P) Haha så ska på stan först och kanske hitta nåt fint, både till henne och till mig och sen hem och laga middag med tjejerna och seeeen ja ni vet hur det brukar sluta :) Ska duscha nu och göra mej söt så jag skriver senare. Ha en bra dag allihopa ♥ Håll tummarna att Olle inte blåser bort i stormen, han (hon) är påväg hit!

Puss och kram/Ylvis ♥


 

Några bilder på födelsedags barnet! Älskar dej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0