Fredag..

Good morning ♥

Som jag sa, fullt upp idag. Ska nu iväg på körlektion, och sen in till stan och försöka hitta en kjol, lite smink och nåt till våran modiga lilla olle (sara) som börjar bli ganska stor nu! Resten av dagen är det bara massa smågrejer, bl.a. måste prata med min chef & gå på apoteket och köpa all medcin man kan få tag i mot förkylning är så himla less på det här nu!! Inatt drömde jag att jag fick barn, det var superverkligt och jag blev verkligen lättad när jag vaknade. Allt har sin tid.

Beställde en AA klänning, ni vet den där fina igår.


Vill ha den här också så om nån känner sej manad så? ;)


Haha nej nu ska jag få på mej några kläder, skriver sen!!

Puss//Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0