Helgen..

Hej ♥

Mår bättre nu, igår var det inte läge att blogga hade feber och mådde allmänt dåligt hela dagen. Har halsfluss, den smög sej på under fredagskvällen så det blev en ganska hård natt men men hade ju kul till jag blev sjuk iaf!;) Bilder kommer så fort Sara får in dem på datan, vi lyckades äntligen fota lite! Men fredagen i snabba drag då.. Först hos My, kinamat med tjejerna och allt de vanliga med smink, hår och kläder.. Allt som hör till och gör att det är så kul att vara tjej ;) Alla var superfina som vanligt. Jag måde inte helt hundra men hade tagit maxdos av både ipren och panodil så kände mej ändå helt okej till en början! Sen kom pojkarna också och vi hade det himla trevligt och tog oss in mot stan vid tolv kanske. Cleo sen, och när vi var påväg in kände jag att det kanske inte var världens bästa ide för jag anade att jag hade feber, men men tänkte att det är väl lika att gå in nu när man ändå är här! Det gick ett litet tag men sen gick det inte alls och jag hade världens bästa änglar som tog hand om mej resten av natten (Älskar er ♥) tills papi kom och hämtade mej. 

Så lördagen sov jag så mycket jag kunde hela dagen och gör sånt man gör när man är sjuk. TV och blir ompysslad. Sara kom förbi på kvällen, alltid mys och gjorde min kväll till vad alla kvällar blir när man är tillsammans, amazing. Ubbis kom och sov, tack baby alltid underbart. Nu ska jag göra mej iordning, ska och se Tälje - Steelers klockan ett så måste snabba mej lite! Skriver sen!!

xxoo/Ylva ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0