Hemma.

Kom precis hem från jobbet, fick sluta lite tidigt och det var mycket uppskattat. Var faktiskt riktigt kul att jobba idag förutom att jag har varit så himla trött, men var på ett ställe jag inte brukar vara på och jag gillar verkligen att jobba där. Trevlig personal och så, pratar om allt möjligt och har kul :)

Hade ju en intervju med kommunen också och det gick bara bra, men nu verkar det som att det inte kommer att behövas för att min chef ringde och sa att han kunde fixa en heltid istället om jag ville. Jobbar bara kanske 65 - 70 % nu så det känns bra!! Måste ju spara en hel del varje månad och jag är inte den som gillar att leva snålt ;)
Ikväll vet jag inte vad som händer ska nog bara ta det lugnt är fortfarande himla trött.. Sova tidigt iaf och imorn blir det lunch med Frida, var ju evigheter sen och det ska bli mys. Men nu ska jag kolla TV :)

/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0