I väntan på min fina..

Hej ♥

Fråga mej inte varför, men ett litet tidsfördriv medans Sara gör sig vacker, ingen är tvingad att läsa.


Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Maybe
Vilken årstid tycker du bäst om? Höst & Sommar
Brukar du sjunga i duschen? Ja
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Basket & friidrott kanske
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Vad är viktigast för dig? Att mina nära är friska och mår bra.
Laddar du hem musik och film från Internet? Ja, det gör jag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Betala min utbildning, och shoppa en hel del antar jag 
Vad är det bästa med julafton? Mys med familjen
Tänker du mycket på ditt utseende? Mm en hel del faktiskt
Vad får dig att slappna av?  
Tänker du ofta på sex? Vad är ofta?
Är du skyldig någon pengar? Nej tror faktiskt inte det
Är du mörkrädd? När jag är ensam.
Vilken färg är snyggast?
Tycker du matte är svårt? Mycke
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Inte viktigt men ofta fint, tycker om kläder.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar kanske? Resa?
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Är jag ledig så blir det väl runt elva
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Hmm, vet faktiskt inte.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Def. rökning, det skadar omgivningen
Har du piercing? Nope, bara i öronen
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej inte ofta, annat för några år sen ;)
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Familjen, Jesper och mina vänner
Läser du ofta böcker? Nej inte så ofta 
Vad föredrar du för sorts filmer? Mysiga
Vad slösar du mest pengar på? Kläder, smink, mat
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja 
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? ER
Vilka länder har du varit i? USA, Italien, Spanien, UK, Tyskland, Frankrike, säkert nå annat vet inte rikitigt.  
Vilka husdjur har du haft innan? Katt
Solar du ofta? På sommaren, ja!! Inget solarium för mej, vill gärna se fräsh ut mer än nåt år. Bus är räddningen.  
Är du bra på att laga mat? Im getting there
Var badar du helst? Där vattnet är varmt
Vad dricker du för alkohol? Lite olika, men inte öl iaf.
Vad använder du för droger? Inte en enda
Vilka djur är du mest rädd för? Insekter
Vad tycker du om monarkin? Gillar Kungen och Madeleine är söt
Vilka språk kan du? Svenska och Engelska
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej sån tur är
Vilken kändis är hetast?
Gillar du att dansa? Of course :)
Vad har du för klädstil? Tajta jeans, linnen. tees osv. Heels är nice.
Är du flygrädd? Aaa. Men har mina knep för att hålla mej lugn :)
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Love it
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Svårt val, men gillar jordgubb !!
Tror du på ett liv efter döden? Nej tyvärr
Vilket kaffe dricker du helst? Dricker inte kaffe
Vilket mobilmärke föredrar du? SonyEricsson
Vill du gå ner i vikt? Nej är nöjd :D
Vad har du för personlighet?
Har du varit deprimerad? Nej, lite deppig har alla nog varit men jag har aldrig mått rikigt dåligt.
Tycker du om sushi? Ja
Tror du på livslång kärlek? Ja
Vad äter du helst när du ser på film? C a n d y
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja!!!
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Haha, nån som kan tänka sej lilla ulf kampas?
Har du tandläkarskräck? Nej men det är ju inte roligast i världen
Har du någon gång haft självmordstankar? NEJ
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Vet inte riktigt, är nog ganska mittimellan
Vilken hårfärg har du naturellt? Blond
Biter du på naglarna? Nope
Är du beroende av något? Kärlek
Hur ofta motionerar du? Alldelens för lite

Kommentarer
Postat av: Johanna

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? - DET VET JAG!!

2008-01-20 @ 23:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0