Jobb..

God morgon ♥

Har precis ätit frukost, sov länge och det var skönt. Jobbade till åtta, och gick sen hem och kröp ner med en varm Ubbe! De hade ringt från kommunen under min beauty sleep så jag ringde upp och jag ska dit på intervju nästa tisdag, känns bra för lite extra jobb skadar inte! Idag vet jag inte rikigt vad jag ska hitta på, och hur kvällen kommer se ut får tiden utvisa.. Hade känts bra att hitta på något, för jobbar i helgen sen!!

Ska bli kul att få iordning här hemma också, så ska nog ägna en del av denna lediga dag till att städa och få upp nya bordet och så.. Sen så hade jag behövt hämta ut min mobil som är klar nu! Har ändå saknat min fina rosa, meen är inte så säker på att jag får tillbaka en rosa för det är ju tydligen nåt fel med dom.


Kanske en lunch på stan om jag får tag på nån av mina vänninor som inte verkar vilja svara i telefon. Men det ska nog ordna sig :) Nej nu är det dags för en dusch och sen ska jag göra mig riktigt söt, så där som bara Ulfi kan. Tänkte lägga in en fin bild men den fastnade i cencuren aka Ubbe. 

Skriver sen mina vänner,

Ylvis ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0