Ledig

Hemma i lägenheten nu, efter jobbet hämtade flickorna upp mej och hade handlat kinamat så vi åkte hem till My och åt och hade det trevligt!! As usual ;) Ska snart hem till mami och papi och sova där, känns bra var några nätter sen! Imorn ska jag först och främst sova ut, sen in till stan har en del att göra! Eller göra och göra, ska shoppa lite, har bl.a. hittat en jacka som föll mej i smaken blir superfin till våren, sen ska jag boka tid hos frissan, och kolla upp lite mer ang. en hair extensions kurs jag ska ta! Blev jätteglad när jag såg att det fanns här i stan, är ju perfekt att kompletera till min kommande smink och hår utildning! Ska återkomma någon gång när jag orkar om min beslutsångest gällande val av skola. Men nu är det natti natti! Skriver imorgon, sleep tight.

Bacio ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0