Lördag och en önskan

Ciao,

På jobbet och är väl inte sådär överdrivet fräsch men det får man ta. Trevlig kväll igår, men mina tankar går till sötnosarna jag lämnade i sängen imorse. Hoppas ni mår okej!!!;)
Jobbar till tre, sen vet jag inte. Hem och vila är nog det bästa alternativet men känner mej hyfsat pepp på att shoppa, så vi får se hur det blir :) Kanske hem till soffan och försöka klara av det därifrån! Hittade alldelens nyss underbara vårkläder på asos, och lite annat också så det ska nog inte bli så svårt. L ä n g t ar till våren!! Vill slippa gå i skoteroverall ungefär för att inte frysa. Vill ha fina skor och en söt vårjacka. Näe, nu ska jag sluta svamla och göra mig förtjänt av min lön.

Later my friends,

Ylvis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0