Måndag

Ciao ♥

Kom precis från stan, åt först lunch med killarna och gick sen och köpte min jacka!! Är supernöjd, nästan så att jag måste fota sen och lägga in! Sen mötte vi Sara och Linda och gick med dem! Glömde såklart boka tid hos frissan, kom på det precis när jag hoppade in i bilen så får ta det imorn.

image39
 Lite så ser den ut!

Ska och träna kl 7 med Sara och Lindis, ska bli skönt eftersom jag har varit sjuk rätt länge och bara allmänt lat alldelens för länge innan det! Sen får jag se vad som händer vi skulle hitta på något iaf. :) Imorn så ska jag först träffa kvinnan från kommunen och sen jobba 12-20, känns bra! Lite ångest över att jag hade körlektion just då men har hört av mig nyss så håll tummarna att jag får avboka. Näe nu ska jag laga lite middag och sen iväg och burn some calories och bygga lite muskler. Haha vi får se hur det går, uppdaterar lite senare!

Heejrå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0