Onsdag

Hej ♥

Ledig dag idag, myyycket skönt men steg ändå upp hyfsat tidigt och städade och tvättade! Skönt faktiskt. Sen åkte jag till Frida och lagade lunch, var så himla himla kul och skönt att träffa henne!! Alldelens för längesen. Theo hade växt en hel del och var en riktig snygging ;)

image42
Theo.

Nu har jag precis ätit middag med mami och Johanna, och sen underbar RockyRoad glass, choklad med machmallows. Ibland får man. Tränade ju förrgår haha. Ska alldelens snart iväg till My med Sara och Linda och sen tar jag och Sara ännu ett stopp på vägen..

Åh det finns endel saker jag är sugen på att göra, men det kanske är dumt. Men känner inte att det spelar så stor roll just nu, det är min kropp och mina val. Men men vi får se! Lär ju skriva om det blir nåt. Ska gå nu har en bil som väntar!!/Ylvis


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0