På jobbet.

Hej

På jobbet nu, äntligen när jag verkligen SKA jobba. Var ju här klockan åtta också, men då fick jag så snällt gå hem igen när jag märkte att de hade ändrat mitt schema, och glömt att meddela mej. Sånt är så himla kul! Eller inte. Nåja det var inte hela världen, jag var uppe tidigt hur som helst och sjöng och gav present till syster, massa grattis till dej!! Hon var superfin i blusen hon fick! Sen fick jag ju gå hem och lägga mej igen och sov nån timme till, vilket var mycket skönt. Igår kväll åt jag först middag med Jesper på Thai Thai, det var mys och maten var god! Fick fina blommor också :) Sen film med tjejerna, nya Bring it on och sen var väl inte så himla bra men helt okej om man mest vill mysa och prata!

Idag så har jag inte gjort så mycket, sov ju ett tag efter jobb missen och sen lunch med Sara på mat och prat! Som vanligt haha. Hämtade ut pencillin och köpte papis födelsedagspresent, fyller imorn! Mycket födelsedagar här i Januari. Emma (storasyster) 9e, Mami 16e, Johanna 29e, Papi 30e! En hel del presenter och ännu mer fika. Men det är ju bara mys :) Ikväll när jag slutar ska jag nog förbi och träfrfa Frida ett tag, sen hem och äta tårta med familjen och sen vet jag inte! Ingen stor aktivitet i alla fall, börjar åtta imorgon. Nej nu måste jag gå och fortsätta jobba, men jag skriver senare och lägger in bilder bara Sara hittar sin sladd till kameran!!


Ylvis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0