Pepp trots att det är synd om mej.

Hej ♥

Körlektionen gick helt underbart bra, gillar verkligen läraren!! Han sa att jag nog bara behövde en lektion till så jag strålade som en sol när jag gick därifrån haha. Sara vet vad jag pratar om. Sen hem och vilade med barnen, mysig morgon men jag mådde inte så bra, och sen när vi kom in till stan bev jag supersjuk (nästan iaf) och trodde jag skulle svimma så jag åkte hem utan kjol! Inte så lyckat men jag ska hitta nåt fint i garderoben. Tog lite medicin och sov en stund så då började jag må mycket bättre. Dushade precis och har blåst och fixat håret så känner mej mycket fräschare och är rikigt söt. Och bättre ska det bli ;) Ikväll måste vi komma ihåg att fota, vi är verkligen super dåliga på det och det är så trist att inte ha några bilder! Nääe nu kom papi hem och jag ska gå och säga hej och så, men skriver imorn eller inatt eller nåt!!

Love/Ylva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0