Ragdoll

Ciao ♥

Jobbar och det är lugnt precis som vanligt. Skönt men tiden går ganska långsamt! Steg upp tidigt idag och grattade pappa, 55 år idag! Grattis till dej pappa, finns ingen bättre!! Fick min AA klänning igår, satt hur bra som helst och jag är supernöjd. Hade velat ha en i svart också, så vi får se om det blir nån mer beställning! Den dära vit/ljusgrå klänningen från F&M hade inte heller varit fel. Åh det finns massa bilder jag hade velat lägga in, ska göra det nån dag i veckan, från förra fredagen och andra också. 

Nu till dagens bästa sak!! Jag vet jag verkligen vad jag vill ha i 20års present. Jag har hittat en underbar Ragdoll unge som är lev. klar om två veckor. Ska dit på fredag och titta på den. Finns en hona och en hane, åh vad mysigt det skulle vara med en liten sötnos!! Så jag önskar mej lite hjälp att köpa en!!

Ska också ringa Sara Flygare idag, rektor på Make Up Artist skolan med samma namn. Har sån beslutsångest gällande vilken skola jag vill gå på, men ska i alla fall ringa och prata med henne.

image55

image55

image55

Efter jobbet ska jag en sväng på stan, sen hem och födelsedags middag med familjen och sen se Frida och Lbbk spela mot Jämtland! Ska ringa Sara nu också och se vad dem ska hitta på!!

Skriver sen,

Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0