Tillbaka..

Efter en tid utan bloggning kände att jag att det var dags, jag gillade det här och ger det en till chans. Varför det blev en paus är lätt förklarat, jag har inte känt för att skriva. Ni har nog inte missat så mycket under de här veckorna, men endel har jag hunnit med iallafall.

Nytt jobb. Eller nytt och nytt, samma företag men ny kund. Helt okej och pengar iaf.

Italien. Hälsade på syster och en kompis, trevlig vecka!! Kanske fixar nå bilder och så sen. Lite shoppingfynd också, hittade de perfekta skorna!!;)

New Years. Lugn kväll pga jobb nyårsdagen, men det var mys! Middag med mina bejbisar och lite annat underbart.

Vet inte vad mer som är värt att skriva, inga nyårslöften eller sånt spännande iaf. Just nu då.. Jobb idag till tre sen en sväng på stan och fixade tårta till mami som fyller år. Sen hem i regnet, åkte buss vilket inte är min favorit men det gick bra. Middag med familia och Ubbis och Johan, mormor tittade också förbi med tillhörande pojkvän!
Sen buss igen, ja det är sant, till stan skulle byta där men det gick inte så bra så tog en taxi resten av vägen till Sara :) En skön kväll som vanligt men Ulfi mådde inte helt hundra och ringde efter hämtning. Inget ont mot dej Olle du vet att jag gillar att sova med dej!!

Sitter nu bredvid Johan och gnäller över det mesta men ska ta mej i säng för är alldelens för trött för mitt eget bästa och ska ju upp hyfsat tidigt imorn för att åka iväg och spendera lite mer pengar, vilket ioförsej inte är helt fel! Skriver imorn och då blir det mest troligt lite bilder och så också.

Sov sött mina vänner & dröm sköna drömmar, skriver imorn!!!

Bye ♥

 Me like ♥


Kommentarer
Postat av: Taga

UFFE ÄR TILLBAKA PÅ BLOGGEN :D

2008-01-17 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0