Tired..

Ciao ♥

Kommit hem från stan nu, fixat både det ena och det andra så jag är nöjd! Gick fort att hitta till Johanna, kan ju inte avslöja här vad det blev men jag tror att hon kommer bli glad. Hoppas de iaf! Köpte också lite smink till mej, ingen kjol hittades idag heller men har funnit en söt på asos som jag kanske beställer! Hämtade äntligen ut min mobil också. Fick en helt ny rosa som verka funka som den ska! Ulfie glad, den är så fin! Igår så var det en lugn kväll, först middag med familjen, sen gav jag Johanna en spraytanning haha vilket var ganska kul ;) Måste träna mig på de där! Sen träffade vi (jag och Jesper) Frida och en italienare på snabbvisit här och hyrde film, mycket trevligt men filmen var inte så mycket att se faktiskt .. Sen hem till mami och papi igen och hade en myskväll och en skööön natt med Ubbis :)

Nu ska jag vila ett litet tag och sen ut och äta, så skriver sen!!

Massa kramar/Ylvis

Kommentarer
Postat av: johanna

haha ylva alla som läser din blogg och inte känner dig måste ju verkligen tro att jesper heter urban eller nåt;)

2008-01-28 @ 18:45:02
URL: http://johannae.blogg.se
Postat av: gunnis

gillar din blogg, skriv meeeera :)

2008-01-29 @ 11:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0