Länge sen..

Hej,

Var ju ett tag sen som vanligt. Bättre sent än aldrig iaf :) Händer på samma gång så himla mycket och så himla lite så jag blir själv förvirrad och vet inte vad jag ska skriva. Eller nåt haha. Brunett nu i alla fall och trivs bättre än nånsin, känner mej fin för första gången på länge. Typ ända sen mitt förra inlägg med en hel del ego bilder har jag kännt mej ovacker. Men nya hårfärgen var ett lyft iaf :) Har det bra i Östersund, det är så lugnt här. Och mysigt :) Riktigt dåligt väder bara men sånt man får ta. Finns ju spray tanning haha. Kommer se ut som ett spöke bredvid Ollis annars. Saknar bästa lillgubben och Saga och Gunnis så fruktansvärt mycket. Och min älskade Anna Gabriella Jessica som har tagit körkort :D Lika lycklig över det som över mitt eget. Ska upp till Luleå imorn, lite jobb och mycket kärlek ska det bli. Men kommer sakna Ubbis såklart.

Ska se film nu med pojkarna, men jag skriver sen tror jag :)

Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0