Fredag

Hej ♥

God morgon, jag vaknade ganska nyss och sitter nu och försöker skriva i mina nya naglar, gjorde gelenaglar igår och är mycket nöjd även om det tog ett bra tag och gjorde rätt ont! Hyfsat svårt att pricka tangenterna iaf :) När jag var på salongen så bokade jag in en airbrush tanning nästa vecka så vi får se hur det blir! Men men, snart ska jag ha privatlektion i matte B hemma i vårat vardagsrum och jag är inte överdrivet pepp men jag antar att det är nödvändigt. Sen jobb 3-9 och sen jobb hela helgen. Men sen så ska jag trappa ner lite på jobbadet ett tag och fokusera på annat.

Nu till det sorgligaste på länge och nåt som på nåt sätt fick en att inse sin egen dödliget. Patrick Swayzy. Finns som inga ord och jag hoppas i smyg på ett stort mirakel. Såg han på Oprah någon vecka sen och han dansade och var så himla levande. Snälla hitta ett botemedel NU. Men hur det än går dansar han alltid i mitt och många andras hjärtan.

/Ylva

Kommentarer
Postat av: Christopher

nämen tjenare! =)

2008-03-07 @ 18:29:35
URL: http://www.christophersolum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0