Alla sagor har ett slut.

Det var en gång två flickor, vi kan kalla dom Angneta och EvaBritt. De här flickorna, E och A går nog lika bra att skriva, ger inte grund till någon mysig och trevlig saga. De gillar att skada andra och har gjort många illa. Försökt i alla fall, och nästan lyckats. Jag har aldrig trott på riktigt att de kunde nå mej men dem höll nästan på att lyckas. I många år har jag försökt, verkligen försökt se något bra i dem och tänkt att de har det ju inte så lätt. Men nu är det nog, tänker inte försöka mer och inte heller förlåta. Ni saknar nåt många andra har och det är jag uppriktigt ledsen för men för erat eget bästa, sök hjälp. För jag är rädd att ni tror på era egna lögner.

Och E, försök hitta något eget, så länge du går efter andras kommer du alltid bli nämnd som "Det största misstaget i mitt liv". Och det är vad du är. Ett misstag. Men en sak har du rätt i. What goes around comes around.

Sen finns det bra sagor. En saga som har gått upp och ner men som kommer bli bra, för det är äkta. Och den här sagan är inte slut, den har precis börjat.





Hejdå/Ylva


Ps. LÅT MIG VARA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0