Måndag

Hej,

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, är i alla fall i Östersund och det känns verkligen jättebra. Har inte gjort så mycket hittils, myst med Jeppe, en sväng till Sundsvall, och umgåtts med Jesper, Tom Cruise och soldat Olsson och Bäckman. Idag har jag sovit ganska länge, vaknade med världens ångest och trodde verkligen att jag hade försovit mig. Fick på mig alla kläderna på 3 sekunder, spang upp och hittade en nyvaken Fabian i soffan och förstod först då att jag är ledig och inte har något att försova mig till. Kom precis hem nu har varit och ätit lunch med Jesper när han hade rast.

Annars då. Hade arbetsintervju igår, gick väl bra men vet inte riktigt om jag vill jobba där. Men vi får se! Ska ta mig en ducsh nu och försöka fixa så jag slipper åka hem för att jobba i två dar eller så. Och en önskan också, låt det snälla vara lugnt här. Förlåt jättemycket om någon tagit illa upp av nåt. Jag ber så mycket om ursäkt så lämnar vi det där? Vill inte ha ett helvete här som nån uttryckte sig.

Nä nu väntar dushen!!

Många pussar till mina sötnosar där hemma :) Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Mäki

Det är jag som är Tom Cruise!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

...eeeeeeeeee!

2008-05-23 @ 00:27:37
URL: http://mancandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0